Klantenservice

13 september 2018

Bestellen in de webshop

Het bestelproces op Vlagsma.nl is eenvoudig. U klikt het juiste product aan en geeft bij “Gewenst aantal m2” aan hoeveel vierkante meter (m2) u minimaal nodig hebt. De rekenmodule op de site bepaalt vervolgens hoeveel dozen (aantal dozen) dit zijn en hoeveel vierkante meter (totaalinhoud) u werkelijk bestelt en betaald (totaalprijs). Klik vervolgens op “in winkelmand” en ga naar “winkelmand bekijken“, kies nu voor “afrekenen“. Vul de adresgegevens , verzending of afhalen en betaalwijze in en kies voor bestelling plaatsen. U ontvangt per mail een bevestiging van uw bestelling. Zodra uw bestelling bij ons binnen is, nemen wij contact met u op. Voor een uitgebreidere toelichting klik hier.

Verzendkosten en leveringen

Voor levering binnen Nederland (Waddeneilanden uitgezonderd) hanteren wij de volgende tarieven: tot een orderbedrag van € 750,- betaalt u € 29,95 aan verzendkosten. Boven een aankoopbedrag van € 750,- wordt uw bestelling franco (gratis) aan huis geleverd.
De verzendkosten voor België zijn € 75,00 en voor de Waddeneilanden € 65,00 per zending ongeacht het orderbedrag.

Levertijden

Onze levertijden zijn indicatief en kunnen nooit als bindend worden beschouwd. Een aantal artikelen zijn uit voorraad leverbaar. De meeste producten hebben een levertijd van circa 1 tot 3 weken. Dit komt doordat wij de meeste producten rechtstreeks bij de fabrikant in Italië of Spanje bestellen. Leveringen gaan altijd in overleg.

Track & Trace

Zodra wij uw bestelling binnen krijgen in ons magazijn, nemen wij contact met u op om een dag van levering af te spreken die u het beste past. Dit kan van maandag tot en met vrijdag zijn. Op het moment dat de transporteur uw bestelling bij ons ophaalt, sturen wij u een email bericht dat uw bestelling onderweg is. Op de dag van levering ontvangt u circa 7.00 uur ‘s ochtends van de transporteur een email en/of SMS bericht met daarin een tijdsaanduiding hoe laat uw tegels geleverd worden.

Productklachten

Ik heb een klacht wat nu?
Neem direct contact met ons op en start niet met verwerken. Wij doen er alles aan om e.e.a. zo spoedig mogelijk op te lossen. Reclamaties op verwerkte materialen worden niet in behandeling genomen.

Ik heb gebroken tegels in mijn levering wat nu?

Breuk kan altijd voorkomen. Volgens de normen van de branche mogen er maximaal 3% van de geleverde tegels afwijkingen vertonen. Wanneer de gebruikelijke 10% snijverlies besteld is, kunnen deze tegels gewoon bij het versnijden verwerkt worden. Meldt schade of onvolmaaktheden altijd binnen 24 uur aan ons.

Legt u ook tegels?

Nee. Wij leveren uitsluitend. Wel kunnen wij u in contact brengen met zeer ervaren tegelzetters. Zij maken met u een afspraak over de verwerking van de tegels en wat de kosten hiervan zijn.

Welke merken leveren jullie?

Vrijwel elk merk waar wij ons met de kwaliteit kunnen verenigen kan door ons worden geleverd. Staat een tegel niet in ons assortiment? Neem dan contact met ons op voor een scherpe aanbieding via ons offerteformulier.

Hoe kan ik betalen?

U kunt in onze webshop vetrouwd betalen met iDEAL, Paypal, CreditCard of door bankoverschrijving. Kiest u ervoor om de tegels zelf op te halen dan kunt u uiteraard in de winkel betalen via pin of contant.  U rond uw online bestelling af binnen een beveiligde SSL omgeving (deze herkent u aan de https// aan het begin van de URL).

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Bij de aankoop van onze producten heeft u als consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 7 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.

U kunt het product retour zenden / terugbrengen naar ons adres mits deze aan de volgende voorwaarden voldoen:
– U doet beroep op het herroepingsrecht binnen 7 dagen na ontvangst
– U retourneert altijd de volledige bestelling en geen deel van de bestelling
– Het product is ongebruikt en niet verwerkt / gemonteerd geweest
– Het product is geheel onbeschadigd
– Het product zit in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk (hier mag niet op geschreven worden)
– Eventuele kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening

 

Als aan bovengenoemde voorwaarden is voldaan dan wordt het volledige aankoopbedrag (inclusief mogelijke verzendkosten) vergoed.

Voordat u een product of bestelling retourneert, stellen wij het zeer op prijs dat u vooraf contact met ons opneemt. Dit kan telefonisch (0515 – 574 574) of via een mailbericht (info@vlagsma.nl).

Bericht delen

Actueel van Vlagsma

Klanten beoordelen Vlagsma Tegelwalhalla met 9.1 van de 10. Gebaseerd op 236 ervaringen. Bekijk hier onze 236 beoordelingen via The Feedback Company