Klantenservice
Bestellen in de webshop
Het bestelproces op Vlagsma.nl is eenvoudig. Je klikt het juiste product aan en geeft bij “aantal m2” aan hoeveel vierkante meter (m2) u minimaal nodig hebt. Bij “snijverlies” geef je het gewenste percentage in. Standaard staat dit op 10%. De rekenmodule op de site bepaalt vervolgens hoeveel dozen (aantal dozen) dit zijn en hoeveel vierkante meter je werkelijk bestelt en betaalt. Klik vervolgens op “in winkelmand” en ga naar “winkelmand bekijken“, kies nu voor “afrekenen“. Vul de adresgegevens , verzending of afhalen en betaalwijze in en kies voor bestelling plaatsen. Je ontvangt per mail een bevestiging van je bestelling. LET OP: bij sommige providers komt de bevestigingsmail in de spam box terecht. Zodra je bestelling bij ons binnen is, nemen wij contact met je op via Whatsapp, mail of telefoon. Voor een uitgebreidere toelichting klik hier.
Verzendkosten en leveringen
Voor levering binnen Nederland (Waddeneilanden uitgezonderd) hanteren wij de volgende tarieven: tot een orderbedrag van € 750,- betaal je € 44,95 aan verzendkosten. Boven een aankoopbedrag van € 750,- wordt je bestelling franco (gratis) aan huis geleverd.
De verzendkosten voor België zijn € 95,00 en voor de Waddeneilanden € 105,00 per zending ongeacht het orderbedrag.
Levertijden
Onze levertijden zijn indicatief en kunnen nooit als bindend worden beschouwd. Een aantal artikelen zijn uit voorraad leverbaar. De meeste producten hebben een levertijd van circa 1 tot 3 weken. Dit komt doordat wij de meeste producten rechtstreeks bij de fabrikant in Italië of Spanje bestellen. Leveringen gaan altijd in overleg.
Track & Trace
Zodra wij je bestelling binnen krijgen in ons magazijn, nemen wij contact met je op om een dag van levering af te spreken die jou het beste past. Dit kan van maandag tot en met vrijdag zijn. Op het moment dat de transporteur je bestelling bij ons ophaalt, sturen wij je een email bericht dat de bestelling onderweg is. De avond voor levering ontvang je van de transporteur een email- en SMS bericht met daarin een tijdsaanduiding hoe laat je tegels geleverd worden.
Product klachten
Ik heb een klacht wat nu?
Neem direct contact met ons op en start niet met verwerken. Wij doen er alles aan om e.e.a. zo spoedig mogelijk op te lossen. Reclamaties op verwerkte materialen worden niet in behandeling genomen. T: 0515- 574 574 Whatsapp: 0515 -574 574 Mail: [email protected]
Ik heb gebroken tegels in mijn levering wat nu?
Breuk kan altijd voorkomen. Volgens de normen van de branche mogen er maximaal 3% van de geleverde tegels afwijkingen vertonen. Wanneer de gebruikelijke 10% snijverlies besteld is, kunnen deze tegels gewoon bij het versnijden verwerkt worden. Meld schade of onvolmaaktheden altijd binnen 24 uur aan ons.
Leggen jullie ook tegels?
Nee. Wij leveren uitsluitend. Wel kunnen wij je in contact brengen met zeer ervaren tegelzetters. Zij maken met jou een afspraak over de verwerking van de tegels en wat de kosten hiervan zijn.
Zit er altijd een vierkante meter in een doos?
Nee. Elke leverancier en elk formaat tegel heeft een aparte doosinhoud. Kijk bij het product onder “extra informatie”. Daar staat vermeld wat de doosinhoud is.
Wat is het verschil tussen wand- en vloertegels?
Wandtegels zijn zachter en kwetsbaarder. Deze tegels worden op een lager aantal graden gebakken. Een wandtegel kan daarom nooit op de vloer worden geplaatst. Daar is de tegel te kwetsbaar voor in verband met valschade en slijtage. Een vloertegel daarentegen kan wel op de wand worden geplaatst. Gebruik wel altijd poederlijm om de tegels te bevestigen.
Welke merken leveren jullie?
In principe werken we met een flink aantal vaste fabrikanten (merken) uit Italië en Spanje. Staat een merk of tegel niet in ons assortiment? Neem dan contact met ons op via mail of whatsapp en wij gaan kijken wat er mogelijk is.
Hoe kan ik betalen?
Je kunt in onze webshop vertrouwd betalen met iDEAL, Paypal, CreditCard of door bankoverschrijving. Kies je ervoor om de tegels zelf op te halen dan kun je uiteraard in de winkel betalen via pin of contant. Je rond je online bestelling af binnen een beveiligde SSL omgeving (deze herken je aan de https// aan het begin van de URL).
Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Bij de aankoop van onze producten heb je als consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 7 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
Je kunt het product retour zenden / terugbrengen naar ons adres mits deze aan de volgende voorwaarden voldoen:
– Je doet beroep op het herroepingsrecht binnen 7 dagen na ontvangst
– Je retourneert altijd de volledige bestelling en geen deel van de bestelling
– Het product is ongebruikt en niet verwerkt / gemonteerd geweest
– Het product is geheel onbeschadigd
– Het product zit in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk (hier mag niet op geschreven worden)
– Eventuele kosten voor retourzending zijn voor je eigen rekening
Als aan bovengenoemde voorwaarden is voldaan dan wordt het volledige aankoopbedrag (inclusief mogelijke verzendkosten) vergoed.
Voordat je een product of bestelling retourneert, stellen wij het zeer op prijs dat je vooraf contact met ons opneemt. Dit kan telefonisch (0515 – 574 574), via whatsapp (0515 – 574 574) of via een mailbericht ([email protected]).